mjau

Skolan - hade mitt engelska speech, vilket betyder ingen lektion på onsdag vilket betyder att jag slutar tidigare vilket betyder att helgen kommer ännu tidigare. Kom till kemin, fick lite papper och sluta tidigare, gick hem.

Jag var och tränade på friskis idag, första gången på ett tag. När min träningsperiod hade sin topp var det alltid fullt, nu var det betydligt lugnare. Först cyklade jag en mil och sen gick jag på puls medel. Efter cyklingen kände jag i rumpan och efter passet blev jag andfådd. Bra träning, nu ska jag komma igång igen.

Idag är det skiva, ska inte gå. På onsdag är det också skiva, någon som vill gå? Fast det är på fredag också, hellre då? Fast det är säkert skivor varje dag. Hör av er om ni är sugna!

Kanske skippar att börja träna igen, man kan ju bli rippad på 4 veckor om man följer 2 enkla regler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0