skivan

Jag hade det jättekul igår.
Först var jag förbi en snabbis hos Sofie där andra flickor gjorde sig i ordning. Det regnade ganska mycket då så det var ju sådär. Framme på BJ blev det mingel och sen middag. Jag var hungrig kan jag säga så det var gott att äta. Tre lärare var närvarande och två av dom hade tal och den tredje gjorde lite trolleritrick. Kul att Henryk nämnde mig på ett speciellt sätt i sitt tal. Andra två framträdanden var en tjej i klassen som sjöng och en tjej kompade och Ellen höll också tal. Vid efterrätten var det dags för nomineringarna, det blev lite fel med motiveringarna men det blev bra tillslut. Jag blev i varje fall klassens "Skämt", mina skämt är det bara jag skrattar åt. Gillade motiveringen (lägger upp den riktiga sen) men nomineringen kanske är lite taskigt formulerad men det var väl de flesta och jag tar nog the highway.

Till eftersläppet kom det inte jättemycket folk men jag hade det awesome och dansade loss med typ alla i klassen. Ylva kom med en kompis så det var ju kul. Jag hade som sagt grymt kul och dansade loss. Det var dock inte det roligaste att i sista sekunden veta att man ska gå hem själv (min cykel blev ju stulen). Det var läskigt att gå hem själv. Men jag klarade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0