bästa spelet

Härlig dag! Varit på eko mellan 10 och 26 och jag och Tuula var så jäkla duktiga och gjorde klart lab 7 och började på projekt, buuujahhh. Sen hem, fixa o trixa och efter det dans fuego på friskis med hela Uppsala typ. Sedan hann jag tom med pubrunda! Det blev en snabbis men hann träffa många och hade kul. MIn älskling måste
Härlig dag! Varit på eko mellan 10 och 16 och jag & Tuula var så jäkla duktiga och gjorde klart lab 7 (typ världens bästa spel) och började på projekt, buuujahhh. Sen hem, fixa o trixa och efter det dans fuego på friskis med hela Uppsala typ. Sedan hann jag tom med pubrunda! Det blev en snabbis men hann träffa många och hade kul. Min älskling spenderar kvällen med en skoluppgift så jag sover själv och saknar honom. Ska väl kolla på nånting antar jag...

Jag & baby på en av alla pubrundor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0