fika, fika, fika, fika

Så lite nattbloggning här...

Har varit i Stockholm på konferensen Datatjej 2012, så det har varit mycket tjejer och en massa IT. Vi har bott på hotell på Odenplan, gått och lyssnat på flera företag på dagarna i Kista och KTH, haft Stockholms gasque, middag och bankett (gick inte på banketten), gått på mässa och pratat personligen med de som jobbat på alla företagen och så har jag fikat mest hela tiden. Fika varje timme på föreläsningarna på dagarna och alltid något nytt som erbjuds, som till exempel bullar, kakor, mackor, frukt, morotskaka, smörgåstårta, kaffe och te, tårta, bakelser, super goda naked jucie bar smoothies, yoghurt, risifrutti och inget mer tror jag... utom luncherna dvs. Mycket fika alltså! Det har varit väääääldigt utmattande och ärligt talat inspirerande.
Nu är jag hemma vilket är jätteskönt, har saknat min David, min familj och lilla Domique. Imorgon eller ja idag fyller min bror 16 år! Grattis bästa Martin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0