mysig helg

I fredags åt jag årets första semla och stannade annars hemma och körde sällskapsspel med David och Martin. Lördagdag var vi på isen som hade lagt sig fint, jag och David promenerade runt medans mamma, pappa o Martin åkte långfärds skridskor. På kvällen blev det lite mat o öl på Svantes med Linnéa och Matilda och sedan gick vi till V-dala för lite mer häng. Vi tog oss sen till Matilda och vi gjorde och åt chokladbollar och kollade ett par avsnitt på The Office! Avlutade kvällen hos min kära David. Söndagen startades med ljuvligt goda american panncakes med sirap och när jag cyklade hem började snön att vräka ner som den gjorde resten av dagen.


Denna vecka börjar med vanliga föreläsningar men med betydligt mindre folk i salarna eftersom många systemvetare har det bra i Åre. Men jag ska inte gråta för på onsdag kväll åker jag till Stockholm i tre dagar på datatjejkonferens. Det blir boende på hotell och middagar och mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0