Året 2011

Under julen och nyår 2010 - 2011 var jag och familjen och hälsade på släkt i Uruguay!
Vi badade mycket, reste runt i landet, red, testade på surfning och snorkling som var askul! Sen var vi såklart med alla släktingar där nere, till exempel alla söta kusiner.
När vi kom hem fick jag träffa David igen efter att ha saknat honom i Uruguay. Det blev en Åre-resa i januari också, med massa systemvetare! Bodde på totthotell och fick god hotellfrukost, fina skiddagar, festande och lite bad i pool och bubbelpool på hotellet!
Klippte även lugg, åkte skridskor med David och Martin, åkte långfärdsskidor med mamma och pappa och gick på bandyfinalen med David.

 

Det blev en maskeradpubrunda under vårterminen. Sedan började våren komma och vi gick på vårgasque och satt på bryggan o njöt av den varma vårsolen. Huset var täkt av byggnadsställningar och det sista som behövdes var målning som påbörjades. Jag och David åkte upp til Sundsvall och åkte bla fyrhjuling.

 

 

Sommaren närmade sig och det blev såklart varmare, det blev många vårpromenader och fick klappa söta får och lamm. Martin konfirmerade sig och vi och pappas sida av släkten firade honom här hemma. träden och gräset var grönt och Domique fick vara korthårig. Famljen + david målade huset! Sedan stog det äntligen färdigt och blev fin, fint. Sedan blev det avlutning och alla klassisar åkte hem.

 

 

 

 

 

 

 

Sommaren kom, när alla åkte hem åkte även David till Sundsvall över sommaren. Jag jobbade mest på Arlanda Streetfood, blev några väldigt tidiga morgnar. Men åkte typ fem dagar till Sundsvall till David och vi badade bla varje dag! Jobbade mer och resten av famljen åkte till fjällen. Även fast jag jobbade hann jag med en kväll med tjejerna då det bla blev nattbad! Det blev också något bad i Sunnersta som börjar bli lite tradition att vi gör på sommaren!

 

 

 

 

Sedan fick jag sommarlov på riktigt och badade i vår "pool". Fick även besök av kusin, moster, mosters kille och Timy vilket var kul. David kom ner en vecka och vi gick på Cosmonova, Grönan och sånt kul. Sedan åkte jag ner till dem i Spanien! Vi åkte bla till Costa Brava där jag aldrig varit och det var superfint och varmt.

 

 

 

 

 

 

Terminen startade och jag började läsa fek a som visade sig vara mycket tidskrävande, var även fejknolla. Tog äntligen körkort! Fick besök av mormor, moster och kusin. Hösten kom och jag fyllde 20, fick en ny kamera. Besökte ett par slott med David. Jag och David firade ett år tillsamans! Han köpte oss Britney Spears biljetter i Globen vilket var kanoners.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gick på Nollegasque. Plockade mycket svamp och körde bil och gick på promenader med Matillda och Johanna. Domique var lika söt som vanligt! December kom men inte snön och en gul ros i trägården blommade fortfarande. Tog mer kort bla på fåglar. Det var julbord hos Anna och den oblikatoriska gruppbilden togs men blev lite suddig. Sedan blev det jul som firades i Östegötland, Åtvidaberg med familjen och släkten från pappas sida. Nyår firades kallt i Sundsvall med David och lite folk därifrån.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0